luni, 7 septembrie 2009

Cum trec zilele- requiem pentru boli ascunse

A început şi septembrie, ce repede a trecut vara!
Păi, am fost în Godeanu, însă nu cât trebuia, ci doar vreo 4 zile fiindcă mi-a fost frică să îmi mai forţez genunchiul. Nu pot zice că sunt foarte în formă, creasta Făgăraşului fără beţe nu a fost probabil cea mai bună idee pe care am avut-o. Totuşi plănuiesc peste vreo săptămână, după ce dau gata măririle să trec şi pe la mare 2 zile( n-am mai fost de 2 ani) şi apoi seria de munte va reveni, însă nu atât de intens fiindcă dispare plăcerea aşa. Ar cam trebui la iarnă să mă antrenez ca să urc mai bine.
Mă gândeam acum cât ghinion cu sănătatea luna asta, cât pentru tot anul. De obicei nu am nici pe naiba, niciodată, aşa că acum s-au găsit toate să îmi vină pe cap dintr-o dată: am alergie, durere de genunchi, am vomat, m-a durut burta, am avut arsuri solare( dureroase, bineînţeles) la buze. Mă întreb ce urmează, dar parcă tot nu vreau să aflu. Şiiii....surpriză, o să aflu cum se face examenul clinic în caca( examinându-l pe dânsul), îmi scuzaţi expresia. Asta în episodul de mâine.
Un început perfect de toamnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu