miercuri, 26 august 2009

Ce voi citi până se termină vara

Am hotărât, mai mult ca să mă automotivez, să scriu pe aici cam ce vreau să mai citesc după ce am terminat mama cărţilor, 650 pagini în engleză, perfecte, vă spun eu, pentru orice plictiseală estivală-" The Magus" de John Fowles-carte a cărui sfârşit m-a cam dezamăgit. De fapt întreaga ultimă parte m-a dezamăgit la ea fiindcă s-a dus naibii toata magia pe care o crease şi care mă făcuse să citesc 150 pagini pe zi în disperare. Dar, asta e, acum The Holy List:

1.Rodica Ojog-Brasoveanu-"320 de pisici negre"
2.Rodica Ojog-Braşoveanu-"Cianură pentru un surâs-Bună seara, Melania!"- de la Adevărul
3.Joe Simpson- "Umbre întunecate"- mai bine zis o termin
4.Antonio Lobos Antunes- "Ordinea naturală a lucrurilor"
5.Matei Vişniec- "Sindromul de panică în Oraşul Luminilor"
6.Mary Shelley-"Frankenstein"- să sperăm că nu e nasoală
7.Jerome K. Jerome- "Trei într-o barcă"
8.Petru Popescu-"Prins"- de la Jurnalul Naţional
9.Jane Austen-"Mândrie şi prejudecată"-cred că o să o caut la British Council pt că am hotărât că orice carte am posibilitatea să o citesc în limba de origine o să fac asta
10.F.M Dostoievski-"Idiotul"-să sperăm că rezist mai mult decât la "Crimă şi pedeapsă"
11.L.Rebreanu-"Adam şi Eva"
+când o termină ai mei de flendurit prin casă: "Confesiunile unui cafegiu" de Gh. Florescu

Şi, bineînţeles, trebuie să termin "Trei dinţi din faţă", pe care am tot lălăit-o. Iar azi am vrut să îmi comand nişte cărţi de la Polirom însă am amânat pentru când mă întorc de pe munte( 4 septembrie) ca să nu facă mama nişte binemeritate crize la vederea facturii.
Cărţile sunt:
a) "Băiuţeii" de Filip şi Matei Florian
b)"Degete mici" de Filip Florian
c) "Maestro" de Stelian Tănase"
d)"Firmin.Aventurile unei vieţi subterane" de Sam Savage
e)"Cartea şoaptelor" de Varujan Vosganian
f)"Regele alb" de Gyorgy Dragoman
+ceva ce am văzut la Librăria Eminescu şi am citit recenzii bune: Bora Cosic, "Rolul familiei mele în revoluţia mondială"

Dacă aveţi de gând să comandaţi ceva de la Polirom, e o promoţie ceva pe site în care vă scad 10% din preţul fiecărei cărţi, eu zic că merită.
Acum mă uit la ce am scris şi îmi dau seama că o să îmi ia să le citesc un an, dar hei, toţi putem visa...

2 comentarii:

  1. Eu am apreciat Magicianul si pentru sfarsit..Stiu ca am citit-o prin clasa a 11-a si ma marcase destul de mult
    Ai mai citit ceva de Fowles care sa se ridice la nivelul Magicianului?
    Mai bine il lasi pe Joe Simpson - iti recomand unele mai faine : Mountains of my life - de Walter Bonatti si Above the clouds a lui Anatoli Boukreev

    RăspundețiȘtergere
  2. A-ha de la "the magus" ti-ai facut tu id-ul ala?:)) Cat de cultural domne. Nu,sincer nici nu mai stiu ce a mai scris Fowles asa de cunoscut. Voiam sa citesc "Into thin air" de John Krakauer o am in format pdf, dar pe computer e destul de ciudat de citit ceva.

    RăspundețiȘtergere