luni, 21 septembrie 2009

Ah, fericire!

Sunt fericită că la lista de cărţi pe care o făcusem am adăugat şi alte cărţi "must read". Cred ca nu îmi ajunge o viaţă nici măcar pentru amărâta aia de listă, mai ales că încep curând facultatea, dar asta îmi dă un ciudat sentiment de fericire, cum că nu s-au terminat "bunătăţile" şi nu sunt în pană de citit. Am început un "Viaţa la ţară" şi am realizat cam ce fel de "pattern" de carte mă face fericită. Cred că sunt o iremediabilă conservatoare şi măcar ştiu cu cine aş fi votat dacă trăiam pe la 1920., că acum e mai greu să te decizi( fireşte, din cauza calităţii superioare a candidaţilor, să nu fiu înţeleasa greşit :D). Şi am mai împrumutat de la British Council V.Woolf- "To the Lighthouse" şi I. Murdoch- "The Unicorn" . Trag de mine şi încerc să fac rost de cât mai mult timp liber pentru că îmi e frică de cursurile de seara, de lipsa de timp ce vor veni.

Şi cărţile adăugate le-am comandat pe net, ele fiind:
S.Tănase- "Maestro"
F.Florian- "Degete mici"
S.Plath- "Clopotul de sticlă"
S.Savage-"Firmin. Aventurile unei vieţi subterane"
Nu trebuie să mai intru în febra cumpărăturilor de cărţi fiindcă iau "mai mult decât pot duce" şi apoi apare sentimentul ăla de părere de rău că nu pot "recupera". Wish me luck, I'll need it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu