joi, 9 iulie 2009

Despre scop

Cum nu e bine să începi cu deci, o să intru în pâine destul de rapid. Blogul ăsta, bucata de internet rezervată fluxului gândirii mele o să fie folosit pentru a descrie locurile prin care mă plimb (în special munţi) şi cărţile pe care le citesc fiindcă astea sunt două din hobby-urile mele în momentul ăsta. Şi cum nu aveam de gând să am un blog prea curând, dar nevoia de a împărţi şi cu alţii frumuseţea cărţilor şi a munţilor m-a împins la asta, nu am încă pregătit un rezumat al vreunei cărţi. La momentul actual citesc trei cărţi în paralel, două de beletristică şi una de literatură montană. Pe măsură ce le termin o sa scriu şi despre ele, însă acum mă voi rezuma la a descrie cărţi deja citite şi care m-au impresionat. Cum am şansa de a avea o bibliotecă destul de impresionantă, promit eventualilor cititori ai blogului surprize destul de plăcute, în măsura în care o să îmi permită timpul, facultatea, turele pe munte. Să fie într-un ceas bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu