luni, 23 august 2010

Holy fuck!

Okay Holy Fuck de cand nu am mai scris pe blog! Trebuie sa stie lumea ca mai exist? Oare ce am facut eu in aceasta perioada? Va urma.
Mi-am citit ultimul post si vad ca am promis o recenzie la "Prins", dar sincer am citit-o acum asa de multa vreme incat ar fi o mare varza ce as povesti (pe scurt- mi-a placut destul de mult, incat undeva in cotlonul mintii am in plan sa citesc si "Cronica de familie", care sta undeva pe hol in cele 3(cred) volume, jucata in picioare de gandacei- eh, da! Bucurestiul e un ORAS!. Mi-a placut mai ales pentru ca arata gandirea cuiva care afla ca mai are putin de trait, problema pe care mi-am pus-o si eu in momentele de ratacire; totusi,n-am scris un roman :D) Ideea e ca intre timp cred ca mi-am mai rafinat (putin,totusi) umorul asa ca sper sa produc "continut de calitate", ca sa vorbesc in limbaj de lemn. Eh, prieteni tot nu prea am, dar cu cat imi fac mai multe circumvolutiuni pe creier cu atat o sa devin mai paranoica si poate la un moment dat o sa reusesc sa ma imprietenesc cu mine insami. Fain gand!
In curand ( foarte curand) va veni un RT din Traversarea Cernei-Godeanu, pe care am facut-o si mai recent aka tocmai m-am intors si inca ma mai doare spatele in serile cu luna plina.
Dupa aceea sper sa fac o recenzie, dar nu mai promit nimic, "cause I'm a lier (lawyer)", la "Regele se-nclina si ucide" a Herthei Muller si poate si "Ziua independentei"a lui Richard Ford (asta mai putin probabil, desi e o carte de luat in seama; totusi nu chiar stilul meu- filosofiile americane despre viata ma lasa rece cateodata).
Deci, pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu